DetDuInteVisste <3

2013-04-17
22:43:47

Allting blev helt plötsligt jätte segt.
Allting blev helt plötsligt jätte segt. Mamma kom hem tidigare idag men jag fick nå slint i huvudet och drog ut å gick ist, träffade J. Gick sen hem igen för att färga håret och käka. Vart paj och ett glas Multivitamin. Håret vart sådär, inte så rött jag trodde det skulle bli men aja. Inge träffa S heller menmen blev sitta stillande hemma i sängen med datorn istället, det får väl duga en sådan onsdag kväll som denna när man har Studiedag imorrn. Upp runt halv åtta för att dra iväg å gymma vid nio med lille emssi, sen hem å käka nått å duscha och sen iväg till Linde med Karin, höhö. Se om det finns nå kul i Linde haha tror inte det men man kan ju alltid checka läget. Nej nu ska jag kolla runt lite sen ska jag nog fan sova haha. Ni får ha det så gött. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: