DetDuInteVisste <3

2013-04-29
21:03:00

Asa tråkigt med en asa dryg huvudvärk.
 Jag har så häär as tråkigt just nu, visst några är sociala på KIK men allt annat suger. Har en jävla huvudvärk men blir att dra till skolan imorrn alla fall. Får väl knarka Alvedon hela dagen då borde det gå. Btw så fick jag världens jävla as garv idag när min biologi lärare skrivit till mig och frågar vart jag var och att hon saknade mig. Jag undrade såklart varför och hon svarade att min NO grupp hade Sex och samlevnad i biologi just nu och att hon saknade mig där. Haha gud vad jag as garvade, hon har typ skrivit på mina betyg att hon såg framimot när jag ska ha Sex och samlevnad haha. Det var typ dagens garv haha. Aja, inte gjort mkt skit idag eftersom jag vart sjuk men imorrn blir det skola annars får man ju inte gå till majbrasan. Inte för att jag vet vem jag ska gå med eller vad jag ska göra överhuvudtaget imorrn menmen vi får väl se. Musik just nu och ser om den får mig att vara trött så jag kan sova. Kroppen är typ as hyper men huvudet orkar ingenting haha. Så får se vem som vinner, om jag är uppe hela natten eller om jag somnar snart. Nej bloggar kanske sen ni får la länka å sånt shit. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: