DetDuInteVisste <3

2013-04-23
07:51:31

Don't Worry Be Happy.
Ja nu är det så här att lille ellie är happy, förutom att hon ska till skolan idag då men det är väl skit samma haha. Ska se om jag får igång på bloggandet nu igen, om det är så här dåligt väder så kommer jag nog börja blogga mer igen då eftersom det finns ju inget att göra ute då haha. Lyssnar på lite musik just nu och myser med filten. Så fruktansvärt äckligt väder ute så vill verkligen inte gå ut men måste eftersom det är skola, suck. Inte så mkt har hänt sen jag blogga sista förutom att jag var i Örebro igår med mamma på skolåterföringen och sen efter det så blev det shopping på full rulle. Kommer kanske ut bilder på det sen när jag kommer hem idag men just nu måste jag gå annars blir jag försenad. PUSS
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: