DetDuInteVisste <3

2013-04-25
16:40:57

Förlåt alla kidsen!
Förlåt att jag inte bloggat på skit länge, men jag har verkligen inte orkat över huvudtaget haha. Ska försöka göra en del 5/6 eller vilken del jag nu var på ''Det är som poker och jag måste satsa nån gång''. Måste bara ha tid och shit, det blir ju liksom inte så mkt bloggning eftersom man är ute så mycket för det är ju så undebrart väder. Som sagt så är jag nu med Martin, ha lagar mat så jag taggar som fan tills han är klar! Albin, Jonte, Jacob, Jocke och doggie Royald var här för en stund sen men sen drog alla och då vart det jag, Martin och Lucky kvar. 
 
Blir gymmet senare ikväll, två timmar förmodligen med Emma och Ida. Magpass och kondition, lite armar och ben på det. Försöker bli biff nu till somarn men som sagt så är det ett tag tills det syns på vågen men man hoppas ju att det är snart. Var å gymma i tisdags också, riktigt jävla armpass så nu har jag ökat från 5kg till 7kg. Kör väl mest ben idag och också eftersom armarna fic mkt stryck i tisdags. 
 
Imorgon så direkt efter skolan så drar man till Kusinerna i Norrtan. Ska bli så himla kul. Ska få köra moppe och förmodligen åka och titta på en moppe som står i närheten av Norrtälje. 
 
Jag vet att jag inte uppdaterat så mkt men jag har verkligen inte orkat så förlåt för det och sen har jag vart ute och vart med kompisar så mkt. Dunkar lite musik nu och väntar på käk. Ska väl redigera någon bild nu. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: