DetDuInteVisste <3

2013-04-17
15:39:46

Hate my self and my life!
Usch å fy å blä! Jag skäms så mycket över mig själv att jag inte har bloggat på typ flera veckor. Jag vet fan inte vad som det har tagit till mig men jag har typ bara sovit och kommit hem sent, vart borta och sen har jag väl inte orkat att starta datorn. Jag känner till och med i fingrarna att jag inte har bloggat på jätte länge eftersom det brukar gå som smort att skriva men skriver bara fel nu haha.
 
Nej jag ska väl ta å berätta att jag tillbringat nå grymt mkt tid å vänner nu för tiden. Det är så underbart väder så vart mycket ut också. Vart i Örebro, Linde och Frövi lite om vart annat och imorrn (Studiedag) ska jag till Linde igen med Karin och för det blir det älskade Gymmet med Emma 9 på MORGONEN! Ja alla fall så nu har jag fått lite tid hemma en stund. När mamma kommer hem sen så ska jag färga håret, (ÄNTLIGEN) sen blir det kanske ut en sväng igen å hitt på nå, möjligtvis träffa S. Kanske ska glo en film nu när jag ändå är hemma men borde egentligen gå ut med hunden en sväng eftersom det är så underbart väder ute!!! Jag bara älskat detta väder, till och med blommar har börjat trilla fram ur jorden. Jag har bara så förbannat ont i fötterna, jag vet inte riktigt varför men jag har väl bara vätsebrist.. dricker typ aldrig vatten längre.. måste fan börja med det igen.
 
Jag som sagt så är mitt mål att gå ner nått kilo så älskade mamma tillåter mig att ta navelpiercing eftersom jag så underbart gärna vill ha det. Hihi, min mamma är så snäll så jag hoppas hon tillåter mig att göra det alla fall! 
Jag vet jag ska försöka skriva nästa del av '' Det är som poker och jag måste satsa nån gång'' men jag har bara inte hunnit. Har funderat och tänkt lite i huvudet så kanske får fram något snart hoppas vi på. Nej nu vet jag inte så mkt mer jag ska skriva så jag skriver väl nå mer när jag har tiden. Föresten så ska jag försöka ta nya bilder också men ni får ju gärna länka. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: