DetDuInteVisste <3

2013-04-30
15:31:37

Jonte kliar pung
Ja fin rubrik eller något sånt, menme just nu är jag hemma efter ett förjävligt äckligt väder att gå hem från skolan i. Usch vad min svenska suger menmen, alla fall så är det ett förjävligt väder och jag har gått i skolan idag! WIHO eller inte, orkade fan hela dagen *stolt*. Jonte är här och kliar pung och Albin är å hämtar pengar å så ska vi gå å käka pizza hade vi tänkt, det är väl helt ok eftersom vi är lediga imorrn! (Y) oj första smileyn på typ evigheter på denna blogg förutom hjärtan som kanske förekommit. Aa duktigt ellinor nu kom du in på ett helt annat ämne, fan nu vill fingrarna som jag vill och jag kan fan inte skriva längre! ORKAR INTE! HA HA HA HA HA! Musik i högtalarna och försöker slappna av eftersom jag är så irreterad på vädret som inte kan bestämma sig. Det är ju valborg och då ska det vara vår men tammefan är de det? Menmen nu ska jag vara social med PLUTTEN! PUSS
 

Kommentarer:
#1: Bitch

Fula unge

2013-04-30 @ 16:12:05
#2: älskling

Håll käften ditt inavel sluta kommentera så där!

2013-04-30 @ 17:11:57
#3: Bitch nr 2

Du är lika ful du!

2013-04-30 @ 17:12:11
#4: mm

Och hur vet du vem jag är då?

Svar: jadu jag kan se genom skärmen.
Fiskmåsen!

2013-05-01 @ 16:33:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: