DetDuInteVisste <3

2013-04-05
14:21:52

Korv i brödet. Tårar i vattnet.
Jaha, här sitter jag, fredagen på påsklovet och snart är det skola igen. Det är fan inte sant att det går så fort. Skulle vilja ha lov förevigt. Det är alla fall en fin och solig dag idag, men det finns ingen hund att gå ut med så jag hittar ingen mening med att gå ut. Jag hittar ingen mening med någonting över huvudtaget just nu. Migrän som en jävla apa och magen värker som om det är något som biter mig innefrån. Det är något som skadar mig innefrån och jag vet inte vad det är. Jag kan sova hur länge som helst men inget hjälper för jag är lika utmattad och trött alla fall. Jag fattar ingenting, är jag uppe om nätterna? Inte vet jag men något är det som gör att jag inte är utvilad. Knarkar Alvedon och Voltaren var 4 timme men inget hjälper. Mår lika dåligt för det, försöker göra något roligt men orkar verkligen ingenting.
 
Hatar att veta att förändringarna kan skada så många minnen och så många önskningar. Dom kan skada så många förhoppningar men kan även skada personer. Bara för att det känns rätt för mig, varför måste det då skada så många andra för?
 

Satana, Lucky är kvar i Falun tills imorrn. Ingen operation men kan va att han är allergisk mot något så dom vill prova en speciallkost. Hoppas min lilla bubbe klarar av det för det gör fan knappt jag. Jag saknar ihjäl mig efter honom. Det är så tomt och tyst. Jag tycker jag ser han hela tiden, att jag hör honom eller känner honom mot benet men tamme fan så är han inte det. Tror inte jag gråtit så här mycket på länge. Jag saknar han så mkt! 
 
Nej nu ska jag kanske titta lite film så jag får mina tankar och vandra någon annanstans. PUSS
 
 
jag saknar dig din lilla fula hund 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: