DetDuInteVisste <3

2013-04-05
22:15:27

Let's Dance.
Nu sitter jag och glor på Let's Dance med mamma. Kollat på det i 8 års tid nu. Varje säsong. Jag tycker det nästan är lite tråkigt varje gång men det är lika roligt att kommentera vad fula dom är eller skratta åt dom. Idag har jag minsan inte gjort något alls typ. Vakna klockan 12 men gick inte upp förän klockan kvart i två och sen dess har jag nästan inte gjort ett jävla skit. Ätit en pannkaka, snackat skype och solat. Visst jag har färgat håret men det vart inte en jävla skillnad alls. Jag och mamma har käkat kebab sallad från Storå. Ja imorgon vette fan vad som händer. Många är det som vill hitta på nått men måste välja vad. Om jag ens orkar göra något eftersom Lucky gubben inte är hemma. Nej nu ska jag checka mer fb och sen kolla tvn. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: