DetDuInteVisste <3

2013-04-27
21:45:12

Nu är man med på spåret igen.
Ja nu är jag här igen och ska blogga lite hade jag tänkt.. Hoppas jag smiter in lite oftare, typ varje dag minst alla fall. Får se hur det går haha. 
 
Som sagt så sitter jag i stor stan Norrtälje nudå, ska snart ha lite mys med kusinen min. Har alla fall haft extremt kul och äventyrligt idag. Lite chill i början men sen så iväg och köra moppe, skojj skojjj! (prov köra mammas bil) höhö, sen så åkte vi iväg och köpte lösnaglar, kollade på skor, köpte leksak åt Lucky och sen köpa jordgubbar och glass! NAM NAM! Sen hem till lägenheten igen och fika lite. Själv tog jag en tupplur i soffan nån timme och sen var det bara upp och göra sig iordning. Skulle iväg på kalas ju, WEHO! Haha, lockade håret till och med, hade jävligt svårt att bestämma kläder, SOM ALLTID! Haha sen lite smink på det och då blir man att se ut såhär.
Ja ni får väl kommentera vad ni tycker men jag vart fan lite nöjd med mej själv, å då är det fan snyggt å för jag brukar aldrig tycka att nått är bra på mig själv. 
 
Igår kom vi ju hit på kvällskvisten och blev inte så mkt mer än ett riktigt efterläntat och skönt bad och en god macka på det. Bara slumra till i sängen efter det. GÖTT! Sen imorrn blir det att åka hem efter skolan. Sadface på det menmen, saknar min ängel så mkt så det finns typ inte. 
 
Ni ka få nån fin och liten vacker bild från helgen. Nån är på mammas underbart fina lösning från McDonalds och sen på två motordrivna skönheter, nån mer efter det. Haha men ska checka fb nu. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: