DetDuInteVisste <3

2013-04-04
19:09:00

Övertalning på hög nivå!
Ja så här nu då. Inte bloggat på asa länge men det som jag la upp nyss det var bara nå random som Filip ville att jag skulle skriva haha. Han har så bra självkänsla lille pöjken! Har vart i ludvika idag, vart hos veterinären med Lucky idag och det visade säg att han har något i magen som måste bort på nå vis. Han äter inte heller så nu ligger han i Falun med dropp och smärt stillande. Han ska sova där inatt och jag kommer inte kunna sova utan min lille prins. Mamma kommer hem snart, hon var och lämna Lucky i Falun medans jag och Jocke åkte hem från Ludvika.
 
Bara så alla underbara människor vet så har jag världens migrän och jag tror fan att jag har feber. Ont i rygg och nacke och hela skiten usch. Sen har jag mens snart också och det gör tamefan inte saken bätte. MÅR ILLA!
 
Var i Frövi igår också ifall ni tycker det är intressant.
 
Nej nu får suga eran tumme medans jag ska suga lillfinger och kolla skräck film nu. PUSS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: