DetDuInteVisste <3

2013-04-29
11:04:00

Sick like anyday!
Jaha, sjuk igen då, det var ju fan inte så längesen jag var sjuk och så blir jag det igen. Snuva, hosta och huvudvärk, till och med lite feber tror jag. Alla fall, även fast man är sjuk så måste man ju ta hand om hunden, hans kära bror kom hit också (Royald) så det blev att gå ut med dom å Lucky min fina hund är så elak på Royald så han kissar på honom, så det blev en dusch för båda två. Nu har jag två as blöta hundar i mitt knä så min dusch imorse var nog ingen ide haha men söta blev dom. Lyssnar på lite musik just nu och just tagit en Alvedon, usch för huvudvärk. Får se hur länge jag ska ha Royald kvar, vi får se. Funderar på att slagga en stund, jag sov nämligen inte så många timmar inatt då man somna vid halv tolv och vakna igen vid 1, somna om där vid två tiden och sen vaknar igen vid halv fyra och hör sen mamma vid halv fem men då somnar jag sen och mamma väcker mej halv sex för att höra om jag ska till skolan eller inte, men icke sa nicke, inge skola för mig idag. Skolan kommer får besök av mig imorrn ist haha sen onsdag är man ju ledig eftersom det är valborg imorrn. Får se vad man hittar på, får hoppas man hittar på nå kul alla fall. Nej nu ska jag kamma borsta hundarna och ge dom lite beröm för hur duktiga dom var och sen kanske det blir nytt avsnitt av Scrubs, vi får se. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: