DetDuInteVisste <3

2013-04-02
19:39:27

Tagga en vän.
Jag och Filip snackar skype igen och vi taggar varandra på olika bilder haha. Han är så elak och taggar mig på en bild där det står att jag älskar Justin Bäver. USCH! Haha haft sååå tråkigt idag typ, bara snackat med filip i skype ( som inte är så tråkigt då) och sen har jag vart med Jocke och Felix men dom åkte mest moppe å så kolla vi mest film haha. Alla fall så brast min rygg igen för en timme sen så nu är jag insmorjd och ligger på spikmatta för att slappna av. Känns verkligen i hela kroppen att jag inte har tränat på typ en vecka. MÅSTE VERKLIGEN IVÄG! Ska alla fall sola på fredag ska bli skönt å få lite värme alla fall! Nej nu ska jag vara social med filip. PUSS
 

Kommentar:
#1: Anonym

jag vill slå dig

Svar: Haha ja gör så, bara jag får veta vem du är ;)
Fiskmåsen!

2013-04-02 @ 19:52:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: