DetDuInteVisste <3

2013-04-20
20:35:56

Tårar blir till guld.
Jaha, en dag som började ganska jobbigt. Sen bara glott film i 6 timmar typ och sen käkat och grejjat och inte ett skit efter det. Man blir ganska uttråkad av att vara hemma. Skit bra väder men inte haft en ända liten ork att gå ut överhuvudtaget. Får se om det blir bättre sen eller om jag bara går och lägger mig. Tråkig lördagkväll.
Igår var jag hos Felix med Filip och Emma också, spelade biljard och lyssnade på musik och glodde film och sen typ inget mer. Nej ni nu börjar mitt liv bli lite tråkigt så jag får väl liva upp det med att jag ska gymma imorrn! Fan gymmet är som att gå på terapi. Så skönt för både psyke och kroppen. Ska se om jag orkar redigera några nya bilder som jag tog på Lucky och Royald igår. Nej ska lyssna på lite musik och vänta främmande. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: