DetDuInteVisste <3

2013-04-22
10:40:47

Walla jao!
Jao, nu sitter man här på matta i vardagsrummet och BLOGGAR! Jag har fan tappat stinget med att blogga men jag lägger alla fall upp nått då och då. Blir Örebro idag på en skolåterföring när det gäller min utredning. Ska till linde innan dess och träffa lite fölk. Se om det blir lite röjj en halv timme haha! Sen blir det att brumma iväg med mammsen till Örebro. Ska köpa nya byxor idag eftersom mina fina svart har spruckit *sadface*. Just lämnat Lucky till morfar och nu fixar man till sig lite mer. Faktiskt satt på mina lösnaglar nu så är grymt mkt svårare att skriva haha. Kan knappt smsa längre. Nej nu ska jag vandra till tåget så vi hörs väl. Jag kanske bloggar lite ikväll. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: