DetDuInteVisste <3

2013-08-10
17:17:34

Cannabus cannabus! BOM BOM ! :*
Jaja nu är det as längesen jag bloggade, jag vet! Jag kör ett mobilinlägg eftersom trollet har tagit internetet! ARGH! Alla fall så är jag hos lille älskli pälski nu, han mor då, inte gjort så mycket, vi hat mest chillat inne och jag har tagit massa nya bilder. Lyssnar på musik gör jag också så jag har det ganska bra. Imorrn blir det att plocka hallon med älskling och mammsen.

Igår var jag, Fillen, Kitty och Flizan hos Tina och Ulf. Grillade go mat och spelade GH och sjöng Sing Star. Vi hade det riktigr trevligt faktiskt. Skrattade och sjöng myclet mycket.

Jag kan inte fatta att jag vaknar samma tid varje dag nu i tre dagar i rad. Tio i Ett har det var nu i tre dagar i rad, det är inte klokt hahaha! Nej nu ska ni få nåra bilder sen så ska jag hitt på nu med trollet. PUSS



Dagens outfit :D



Vi är för söta, eller hur? ;)



Ny klänning som jag köpte i Stockholm :)



Ligger å tråkar i sängen ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: