DetDuInteVisste <3

2013-08-25
22:41:05

Helg har vart bra azum. MEN NU ÄR DET SÖNDAG
MhM nu mumsar man massa popcorn och dricker lite Celsius. Sitter här och konstaterar att jag haft en rätt så bra helg. Fredag: Dunka musik å umgicks med vänner. Lördag: chilla hela dagen och mös med Felix, Felicia och Kitty på kvällen med riktigt go mat och bra film. En riktigt mysig och gosig pratstund på senare på natten med älsklingen och mys med Lucky som sov hos oss natten till idag. Sen upp på morgonen när det var svin kallt, ta medicin och ut med Lucky och sen in och sova igen haha. Nåra timmar senare blev det frulla, Toasts. Kollade på Johnny English sen med Felix och sen på Ted. Lagade köttbullar och makaroner och mös väldigt mycket. En lyckad pratstund idag också. (y) Nej nu ska jag nog sova. Är as trött och jag ska orka äckel skolan imorrn. Godnatt. PUSS
 
 
 
Du är den man som ska sätta ringen på mitt finger. <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: