DetDuInteVisste <3

2013-08-18
22:29:59

I'm back to hell!
Uschuschusch, imorrn börjar helvetet igen. SKOLA! Vill inte ens tänka tanken, fast det finns ju nått litet positivt med det, sista året på skit skolan och är även äldst haha. Nej orkar inte, vill inte men måste, BLÄÄ! Gå upp vid 6 imorrn och göra sig iordning och sen ta ut moppen för att hämta Amanda och sen möta upp Emssi och Lilly. Visst det ska bli kul och träffa alla vänner men mindre kul alla lärare haha. Får väl hoppas det blir ett år som går fort och snabbt så man kan fortsätta i livet, starta framtiden. GYMNASIE! Haha. 
 
Just nu ligger jag i sängen och myser med tända ljus och en lurvig ullen tuss till hund bredvid som snarkar. Ska se om min lilla älskling är social ikväll. Lyssna på lite Dani M och bara lugna sig lite, ska la snart slagga men känner mig egentligen inge trött men ska man upp tidigt så ska man.
 
Jag ska försöka blogga lite när jag kommer hem imorrn. Har ju mer tid nu, vart så upptagen att vara med Felix så har inte blivit någe bloggning, men jag har haft ett fantastiskt sommarlov alla fall. Tillbringat nästan hela med Felix och hans familj men det gör mig ingenting. Nej ska kolla fb och lite så sen sova tror jag. PUSS 
 
Ps: GODNATT OCH SOV GOTT!
 
 
Älskade cheesecake <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: