DetDuInteVisste <3

2013-08-03
18:25:15

Norrtälje, for the win?....eller? :s
Asså ja, nu har jag vart i Norrtan nåra dagar. Åkt gokart idag med Sebbe och Simon, klart att jag förlora men ändå. Har vart på Edblands och skaffat mig lite smycken. FIN FINT! Btw Sebbe och Simon mobbar mig så snart sätter jag mig på en stubbe och ruttnar. Igår var det Urnedsättning, små ledsamt men sen efter det blev det mys på resturangen Antep. Go mat och go efterätt. Sen efter det EN BRA FILM! BIRGER OCH OLVERT! Sveriges bästa snubbar hahah. Poppcorn och chips, go dricka och fina skratt. Alla fall så nu ligger jag här i kusses säng och gör inte ett skit. Bloggar lite smått och dom andra små snubbarna bara mobbar mig. Jag saknar lille felix as mycket :( menmen träffar han på torsdag typ eller nått.. men saknaden är enorm! Alla fall så har jag snart kolla klart på andra säsongen av Supernatrual och då äre bara att börja på säsong 3 haha. Nej nu ska jag försöka vara social. PUSS
 
 
Smyckerna :)
 
 
Saknar pooldäcket på Gräddhyllan :(
 
 
Saknar PGO:n :(
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: