DetDuInteVisste <3

2013-08-22
20:34:52

Snabbinlägg när humöret blev skit och man har tråkigt.
Jajjemänsan nu kom man nyss hem, lyssnar lite på musik nu och my lovley ligger i sängen och är osocial. Han ska sova här inatt och imorrn blire att sova i Storå. Sen Lördag blire häng i Linde med Karin förmodligen. 
 
Aja idag har det väl vart vanlig skola. Engelska och NO. Sen Språkval och Matte. Torsdag är den ända dagen jag slutar tidigt (14.45) och har en timmes matrast så Torsdagar gillas mest när det är skola. Åkt massa moppe och sen efter skolan drog jag och Karin till Linde snabbt och sen mötte jag Felix. Jag å han drog till Morsans jobb och sen till Storå en snabbis. Jag och skrutten satte upp studsmattan och hoppade lite med flizan och sen käkat lite mat. Sen drog vi hem och nu sitter vi här.
 
Imorrn blire att ha HEMKUNSKAP! Inte haft det sen 7:an och jag saknar det som fan. Jag älskar att baka och laga mat. Alla fall så längtar man ganska mkt tills imorrn, om jag inte ska göra nått spec kanske det blir den efterläntade jogging turen eller gym. Vi får se vad jag bestämmer. Nej nu ska jag se om skrutten vill va social. PUSS
 
 
Btw, jag har fått 400 följare på Instagram! GILLAS! Följ gärna om du inte redan gör det. @toonten
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: