DetDuInteVisste <3

2013-08-13
15:04:54

Ta tag i livet och göra något bra med det!
Nu sista veckan innan skolan så ska jag banne mej ta tag i livet så det blir bra. Jag menar inte att det vart dåligt på sommarlovet eftersom jag umgås nästan hela tiden med den bästa i mitt liv, men jag måste få ordning på sömn och kost och träning. SHIT! Snart skola och jag är as trött, det har gått så förbannat fort eller vad säger ni? Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men jag ska försöka blogga oftare när skolan börjar, då har jag även nått att blogga om nu är det inte så mycket eftersom jag mest bara är med älskling och sover eller kollar Supernatrual haha. 
 
Nu ska ni få er en överaskning, jag är faktiskt hemma och det ska jag vara hela veckan. Jag gick upp vid 6 idag för olika andledningar men har inte sovit en blund sen dess. Kollar lite Supernatrual och vart ute med Lucky. Alla fall så ska jag baka cheesecake snart ! Jag är så förbannat sugen på cheesecake så det finns inte haha. Just nu dunkar jag musik men jag ska snart börja.
 
Imorrn sen ska jag vara med lilla Lilly. Vi ska väl hitta på nått, ut och åka moppe kanske inte vet jag. Sen ska jag väl gymma med Emmsii på kvällskvisten eller nått. Hoppas det blir en mysig dag imorrn alla fall. Sen på torsdag kommer lille älslingen hit och så är jag hundvakt och Royald och Lucky tills på fredagkväll. Det ska nog gå bra, jag och älskling får kolla film och mysa. Hihi, saknar han jätte mycket även fast vi sågs i Söndags men ändå det är obeskrivligt hur mycket jag älskar honom.. hihi :*
 
Nej jag ska väl göra cheesecake nu så jag bloggar senare. Lägger ut bilder. PUSS 
 
 
KOMMENTERA ;*
 

Kommentar:
#1: ämma

Jag vill oxå vara med i möra :(

Svar: visst det ska la säkert gå fint ;) åka moppe? :D
Fiskmåsen!

2013-08-13 @ 16:16:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: