DetDuInteVisste <3

2013-08-28
11:45:55

yeah, dagens faceplant! (y)
Jajjemän, dagens faceplant gjorde nyss. Skulle resa mig från golvet för att svara i telefonen, känner inte att foten och halva benet har domnat bort så jag ramlar omkull och slår näsan i dörrkarmen. Nu sitter jag här och blöder näsblod. HAHA. Dagens faceolant fail ^^ Aja, är hemma idag eftersom jag inte mår så prima, huvudvärk, lam i kroppen och väldigt äckligt trött. Orkar bara inte i psyket heller att gå iväg. Går på medicin nu också så det kanske kan påvärka. Jag vet inte. Har också nyss rensat lite bilder från datorn. Rensat och sorterat, det behövdes verkligen haha.
 
Blir att åka ner till Ruben å färga och klippa han idag då. Om jag orkar men jag tror det. Jag ska käka snart och sen sova en liten stund så jag orkar. Efter det så kommer min lille älskling pojk hit och sover här inatt. Ska bli SÅÅÅÅÅ mysigt, jag har saknat honom jätte mycket, det har vart så ensam här.. 
 
Ja lyssnar på lite musik och funderar på att fotografera lite, kanske ta lite nya bilder om jag orkar. Redigera lite bilder eller skriva nått på bloggen, antingen '' Det är som poker och jag måste satsa nån gång'' eller '' Lite tankar som flöder'' nått av det blir det nog men ja vi får se. Ni får väl hålla koll på bloggen så ni ser om det kommer upp nått. Ni får gärna länka den och kommentera. Har vart lite dålig på att uppdatera på senaste tiden jag vet men jag ska bli bättre, hoppas jag haha!
 
Nej nu ska jag se om det finns nå käk sen sova, så bloggar kanske mer sen, PUSS
 
 
Outfiten från träningen igår! :D
 
 
Det här fick jag av mina kusiner igår, haha det är bra dom tänker på min säkerhet haha!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: