DetDuInteVisste <3

2013-02-05
07:53:18

Äckel skola nu, usch!!
Ja nu blir det skola. USCH! Vill inte för jag är så trött på att gå i skolan men som sagt så är det denna vecka och sen nästa vecka och sen är det sportlov och då är det inte så långt kvar tills det är praktik och till kusinerna kommer. ( saknar dom så mycket att det gör ont )
 
Lyssnar på lite musik just nu och väntar på att herr morfar ska komma och hämta mig för då slipper jag gå i en meter snö!! Han ska samtidigt hämta Lucky också. Å min sötnos sover bredvid mig just nu och han snarkar och drömmer haha, vilken sötnos. 
 
Mamma ska förmodligen köpa ett nytt linne åt mig på titin. Hihi hon är typ liksom så där världens snällaste mamma. Snart blir det att ta fler hål i öronen och jag hoppas på att få i naveln också!! Jag vill att mamma tillåter det.. hon tvekar lite men hon säger inte nej haha så kanske då! För då blir det att köpa massa navelpiercingar.
 
Nej nu ska jag göra mig klar, herren kommer om 7 minuter. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: