DetDuInteVisste <3

2013-02-24
10:22:26

Alcohol.
Känner att jag behöver lite energi och det får jag ju från musik så här får ni en riktigt bra låt.
 
The Cataracs – Alcohol Remix
 
Den typ äger hela stället haha. Nej vet ni va jag börjar få en sju helvetes huvudvärk. Känns som att jag blivit överkörd av sjuhundra elva tjurar på en traktor. Nejmen jag har lite tråkigt och lite skriv i fingrarna. Har inte fixa Word ännu så kan ju inte skriva av mig någon annanstans än på bloggen. Visst det fungerar väl bra men liksom jag kanske inte vill att alla mina känslor och tankar kommer ut här på bloggen så alla kan se. Jag är inte feg men vill inte dela med allt. JAG ÄR EGO! Haha nejdå men nu ska jag vila en stund så vi höres och synes och hoppas ni har lika ''fin'' söndag som jag. PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: