DetDuInteVisste <3

2013-02-12
07:42:10

Du kommer att finnas fast inte nu idag.
*Tiden läker alla såren*
 
Ja typ hej. Skola snart då och jag får fan hoppas på att den slöa fan till Jonte möter mig haha. Så tråkigt att gå själv. Idag är jag jävligt trött och har mensvärk som en jävla kossa. Förlåt för språket men mår piss tack vare mensen!! Lyssnar på lite lugnande musik just nu så jag kan vara lugn till skolan. Har just tagit lite bilder så kommer upp snart. 
 
Fettdagen! - Ja, jag kommer inte riktigt ihår vad dagen heter men man får äta massa semlor idag alla fall. Efter skolan ska jag till Ica och köpa lite semelbullar och göra några semlor hemma sen tills mamma och Jocke kommer hem. Det är väl snällt att göra semlor till dom elr? 
 
Konstatera - Idag har jag konstaterat att jag faktskt har blivit mycket bättre på att spara pengar. Förut gick tusenlappen åt på 2 dagar nu har jag 600 kvar ungefär. Haha, känns ganska chill att ha barnbidraget för sig själv, typ!
 
Nej nu ska jag göra mej mer iordning till skolan. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: