DetDuInteVisste <3

2013-02-13
16:22:16

Fest i värmestugan!
Ja idag har det som sagt vart Friluftsdag och det blev (vad man kan kalla det för) fest i värmestugan. Jag och Mandiz, Nora och Amanda satt typ hela dagen i stugan. Folk kom och folk gick. Matti, Jonte, Albin, Jacob, Emma, Cornelia, Tanja, Joel, Kevin, Emil och många fler! Tyvär så kom det tre bussar med elever från Engelska skolan i Örebro så Stugan vart ju över full men vi från Kopparberg överröstade dom så vi vann minsann. Sanning eller konsekvens, '' Jag har aldrig'' och fråge stund blev. Massa smaskande och skratt. Redbull och hela skiten eller vad man ska säga. Kollade lite på när bebbis pojkarna åkte i backen annars så satt vi bara inne. Gick på toa några ggr eftersom vi drack så mycket vätska. Haha kul kan man ju säga att vi hade alla fall. Ingen tvekan på det. Dom som åkte och så var jätte duktiga och nästan så man blev lite sugen själv men får inte när det gäller min fot. I slutet stog jag, Mandiz, Anton och Julia å kommenterade  alla som kom till liften i stora backen haha. Det var inte så tokigt det heller men det som var mest chill det varpå g hemmåt. Jonte, Albin, Jacob, Becca, Amelie, Jack, Amanda, Mandiz, Nora och jag, vi fick en hel buss för oss själva med Martinsson! Haha så jävla azum, allsång och hela skiten. En riktigt bra dag ändå även fast man tänkte vara sjuk haha! Några olyckor inträffade men det gick bra sen.
 
Nu ska jag lyssna på musik och vänta på mamma. Vi ska åka och hämta gym korten idag. Kanske ska gymma imorrn eller på fredag/lördag. Beror på om jag ska åka norrut i helgen. Annars ska jag kanske dansa på fredag. Så länge sen och Streetdance ska det va med haha! Ja nu ska jag vänta på morsan. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: