DetDuInteVisste <3

2013-02-08
23:02:08

Godnatt!
Ja ni ska veta att jag har haft en jobbig vecka. Mycket jobb och mycket plugg. Stridit med kroppen och psyke hela veckan och nu äntligen helg då jag kan ta lite ledigt. Imorgon åker Älsklingen på Svenska rallyt så idag sov han hemma så det blir ensam i sängen inatt. Lite ensamt tyvär menmen han sover väl förhoppningsvis här imorgon kväll hihi. Spelar just nu in en film som jag ska se imorgon med mamma, Roadtrip heter den. 
 
Idag efter skolan så har jag och Jocke haft det riktigt trevligt och mysigt. Först lite mys och sen några trevliga timmar med Disney monopol haha! VI hade riktigt kul och skratta och kunde umgås riktigt bra. Längesen vi hade så trevligt tillsammans. Fast lite speciellt eftersom det är det 8:nde idag då vi vart tillsammans i 15 månader. 
 
Nej nu ska jag gå och lägga mig med sprängande huvudvärk. Hoppas jag kan sova för man för man får ju alltid hoppas annars blir morgondagen så jobbig om jag är trött och ska till Luvika med mamma. Nej nu säger jag godnatt till er alla och hoppas ni sover gott och inte drömmer några mardrömmar. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: