DetDuInteVisste <3

2013-02-06
16:21:13

Hardcore
Yeah, vad hardcore man är, gått i skolan hela dagen och t.o.m idrotten! HA GAY! Jag har bara så förbannat tråkigt nu efter skolan. Jag ska egentligen plugga men såååå tråkigt! + att ingen ville följa med mig hem!...
 
Ska ut med lille Lucky om en halv timme eller så. Ska kanske gå en längre vända då. Kanske Finnhyttan runt, ska se om nån liten söt cheykompis vill med haha. Så längesen man umgick med en kompis bara. Pojken bor ju nästan här, men iförsig är det ganska mysigt hehe! 
 
Sitter och diggar lite lugn och svängig musik. Riktigt mysigt och sen en hund i knät. Ska se om man ska få i sig nå gött i maggen också kanske och sen vandra ut i ''mysigt'' väder haha. Jag är bara lite så där glad och myssjuk just nu. Humöret går upp o ned haha. 
Nej nu ska jag grejja lie. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: