DetDuInteVisste <3

2013-02-05
20:30:00

Humor
Jag hade precis satt mej ner på en offentlig toalett när jag hörde en röst från båset brevid mig som sa:
-Hej, hur mår du?
Jag brukar inte snacka med främlingar när jag sitter på toa, men jag svarade i alla fall:
-Jo då, jag mår väl bra.
Den andra killen sa:
-Vad har du för dej då?
Vad var det för dum fråga, tänkte jag men svarade:
-Jo, jag är ute och åker en sväng med bilen.
Det enda jag hade i tankarna just då var att bli klar så fort som möjligt så att jag kunde gå därifrån. Men så hör jag att mannen i båset brevid ställer en ny fråga.
-Kan jag komma över till dig sen?
Hm, tänkte jag, det där var också en konstig fråga. Hövlig som jag är så svarade jag ändå:
-Njae, det ska komma förbi några från jobbet senare så att det går nog inte så bra idag.
Då säger killen brevid:
-Du, kan jag ringa upp dej senare. Det är nån idiot i toabåset bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dej.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: