DetDuInteVisste <3

2013-02-01
16:40:58

Pizza.
Yeah! Har varit sugen på Pizza sen lunch och när mammsen kommer hem blir det förmodligen pizza på köksbordet. Fan vad gött liksom. Jag bara längtar ihjäl mig. Får se om pöjken också ska ha. Vore ju lite mysigt också. Kanske kolla på hypnotisören eller nått sånt. Nu har jag snart sätt över 20 avsnitt av Greys Anatomy och jag kan typ inte sluta titta på det. It just AZUM! Plus att jag har börjat prata mer engelska men då får man väl hoppas på att engelskan går bättre i skolan också haha. Jag har inte orkat redigerat några nya bilder eller tagit några nya så får se om något händer i helgen så jag får några nya bilder. Nej jag ska kolla lite mer på G's A och sen bara vänta på att mamma ska komma hem!! PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: