DetDuInteVisste <3

2013-02-03
11:17:51

Redhead!
Nu har jag färg i håret och jag ska bli röd hårig. Vi får hoppas att det blir rödare än vad det har blivit dom senaste gångerna. Btw så var jag iväg och bowlade med Jocke och mamma igår. Vart lite slumpigt så där när Jocke kom hem från Rallyt så vi drog iväg. Tyvär så förlora jag :( menmen mamma bjöd på dricka! Ska göra mig iordning sen. Tänkte ta lite nya kort idag faktiskt. Så det kommer lite nytt till bloggen. Måste verkligen ha lite nytt för jag känner mig så ute nu när jag inte får nå vardagliga bilder. Har inte så mycket tid men försöker så gott jag kan haha. Sitter och lyssnar på Elvis också. Synd att han är död.. hade velat ha mer låtar av han. Man tröttnar aldrig på han och hans låtar och det är väl en jävla tur haha. Hoppas jag får tillbaka min mobil imorgon. Lämnade ju in den förra torsdagen för att den inte startade och sen när jag får tillbaka den kommer det väl inte vara något kvar i den tyvär. Det är ju så att jag hade massa sms och bilder i den som jag ville ha kvar men kunde inte föra över på datorn eftersom den inte startade. Aja, nu ska jag duscka så ha det så bra allihopa. PUSS
 

Kommentar:
#1: emmamariapettersson

älskar dig massor <3

Svar: Älskar dig med <3
Fiskmåsen!

2013-02-03 @ 11:38:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: