DetDuInteVisste <3

2013-02-24
09:42:01

Söndag.
Idag är det den icke välkomnande söndagen som jag INTE har längtat efter. Ska baka idag, chokladbollar, ca 100 st. För att imorgon är det måndag och det är sista gången jag ska praktisera på förskolan/fritids så jag vill ge barnen och allihopa något gott. 
 
Sen söndag, idag ska jag och Jocke förmodligen färga håret. Jag kanske ska göra älsklingen lite vacker till skolan imorn också, om han accepterar det såklart haha. Han stack nyss iväg och skruva lite så jag sitter i fotöljen och har ingenting att göra. Mamma ligger i soffan med Lucky i knä och tar sig en tupplur. 
 
Som sagt det är söndag och man kan bara slappa. Kusinerna kom igår så man var väl och träffade dom också. Så skönt att se dom igen. Saknat dom riktigt mycket + att dom ska vara här en hel vecka så det är riktigt roligt. Sebbe ska förmodligen med till skolan på torsdag. Ska snacka med våra rektor om det. Ska spela monopol och grejja och mojja. Så mysigt att ha dom här igen. 
 
Nej nu ska jag redigera några bilder och länka lite music! Så PUSS!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: