DetDuInteVisste <3

2013-02-22
12:56:24

Tant kväll!
 
Jamän, igår hade jag min förtidstanter här på middag och skojj. Gjorde tre rätters åt dom och jag hoppas dom gillade det. Haha dom sa det alla fall och då får man ju hopppas på det med. Gjorde lite Harlem Shake, Kollade film och mös. Skrattade gott och fick en riktigt trevlig kväll tycker jag. Jag vet inte hur dom andra tyckte men jag tyckte det var grymt trevlig. Nästa tant kväll blir väl hos Emssi eller vad säger ni tanter?
Tack för att ni kom Nora, Emma och Lilly!
 
Snart kommer mamma hem så då blir det att laga pannkakor och äta lite gott. Senare smita iväg till Kommunhuset med älskling och sen kanske det blir bowling ikväll sen. Hoppas att det blir kul det med.
Bloggar senare får vi hoppas på. PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: