DetDuInteVisste <3

2013-02-10
19:03:14

Typ förlåt så himla mycket.
Jag har bara mobilbloggat i två dagar nu och det ber jag typ sådär lite om ursäkt för. Har väl inte vart så uppdaterande nu eftersom jag har haft andra saker för mig på helgen. Myskväll, gjort sysslor och grejjer men ändå rätt skön helg igen. Imorgon måndag igen och det är näst- sista gången jag är hos barnen. Lite tråkigt är det väl.. missar så mycket i skola det är därför. 
 
Jag mår ovanligt bra även fast jag är i lingonveckan haha. Älskling var på rallyt igår ju så jag hade lite mamma tid igår. Det var riktigt mysigt. Vi var i ludvika och chillade runt.
 
Om jag klarar att gå ner 3,5 kilo på 3 månader så får jag äntligen ta navelpiercing och jag längtar så mycket. Får den typ till skolavslutning. Jag tycker det är vackert och blir fint till sommarn då hehe. Man kan ju har riktigt fina smycken i naveln och sen nästa vecka eller nå blir det fler hål i öronen och på mamma också.
Jag har ju börjat mitt sundare liv. Mamma ska ringa Lyftet idag och sen har jag ju hunden jag är ute och går med. Nyttigare mat och typ inge läsk och godis. (undantag ibland med energidryck). 
 
Nej nu ska jag sitta här och vänta på att sims 3 ska bli nerladdat. Hoppas det är klart snart. Ha det bra. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: