DetDuInteVisste <3

2013-02-01
10:03:08

Ursäkta sjukan.
Sry för att jag inte bloggat på typ flera dagar men jag har varit sjuk och är fortfarande. Så det är nu jag får energi att blogga eller jag har varit lite upptagen och sen blev jag sjuk igår så haha. Jag har alla fall varit vaken sen klockan sex och kolla på fyra avsnitt av Greys Anatomy och jag är skit trött men kan inte sova. Mitt huvud kommer snart sprängar och 37,5 graders feber ( vanlig temp. 36,8). Det är ett mirakel att jag äns orkar gå ut med Lucky, men vad gör man inte för dom man älskar hehe. Fredag och sjuk, vad ska man göra? Glo på film hela dagen och ja inte göra ett annat skit vad jag vet haha. Hur kan jag vara så positivt när jag är sjuk? Nja jag vet faktiskt inte med det måste vara att jag inte har blivit av med någon energi jag inte har. Eeh det där lät bara weird så vi skiter i det. Haha ni ska få nån bild så bloggar jag senare. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: