DetDuInteVisste <3

2013-02-14
15:26:01

Vi behöver dig, vart är du? Kan du komma hem?
 
Idag har de väl alla fall varit världens tråkigaste dag. En helt vanlig skoldag fast med världen rygg ont!!! Jävligt tråkiga lektioner och inte vart det bättre för att man hade ont i ryggen. Det ända positiva va att Wass's mamma och Wassen var typ världens underbaraste bara för att jag fick skjuts upp till skolan! SÅ SNÄLLT :')
 
Riktig bad ass tankar idag. Inga bra alls faktiskt. Uscha buscha. Dagens dag har varit skit men jag får väl hoppas på att det blir bättre när jag ska åka med mammsen te Ställdarn senare. 
 
Fan mig, lyssnar på depp musik och ska skriva av mig lite snart. Jag hade tänkt och skriva en berättelse men jag vet inte. Vad tycker ni? Hade tänkt mej en verklighetsbaserad..
 
Jaja nu ska jag ligga och frysa på golvet med rygg ont så jag nästan spyr och deppa till depp musik. PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: