DetDuInteVisste <3

2013-01-06
19:11:35

Raggare.se!
Jahaja, nu är man hemma från att ha vart i Dalarna. Kollat film och härjat i byn (Orsa). Ett riktigt mysigt ställe. Minns ej om jag bloggade nått när jag komhem från Norrtälje heller men där hade jag och Jocke det jätte trevligt med mina kusiner och allihopa. Fira nyår och käkade skita god mat och alltihopa. Sena kvällar visst men så får det ju faktiskt bli när det är jullov. Det värsta av allt är att imorgon är det sista jullovsdagen för mig. Så nu tycker jag att alla kan tycka synd om mig. Haha nerrå men vad har alla gjort under nyår? 
 
Orsa resan: Först tåg med Jocke och hans syster. Byta i Borlänge och sen skjuts från Mora till Orsa. Film, härj på byn, skita god mat med älskade friterade banener och viol glass till efterrätt. Kollade på A-traktorer och sen höll jag å älskling på att tappa bort oss haha. 
 
Norrtälje resan: Bil fram och tillbaka. Lucky i bak med all pakning. Härj i stan och käkade god mat. Spelade mesta dels Xbox men sköt även raketer. Mycket skratt och trevligheter. Sena promenader och bra filmer. Kan man säga så mycket mer? haha.
 
Jag har bestämt mig för att jag ska bli raggar. Börja på bugg kursen igen och sen satsa på raggar bil i framtiden. Haha ja min framtid är ju så ljus. Förståss ett stadigt jobb. Vadfan kom jag in på det ämnet för. Jaja nu ska man vänta på älskling som är ute och åker och sen blir det väl att fixa mat åt han och sen kolla film och mysa och sen sova förmodligen. Kommer väl nå mer senare. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: