DetDuInteVisste <3

2013-01-13
22:45:54

Rubrik
Orka ha en rubrik. Jag är bara så jävla trött på typ allt och jag fattar inte varför. Vill inte till skolan för den totalt suger. Saknar min pojkvän mer än allt annat och flera av mina vänner mår dåligt. Det ända som lockar något är att va med hunden men såklart ska han ligga och snarka också. Forever alone och jag tror min ända vän nu är kudden.   Haft en jävligt jobbig dag men ändå nyttig. Har gjort om hela f*cking rummet. Två nya hyllor och tagit bort skrivbordet och allt ser så mycket mer MIG liksom. THANKS FOR THE HELP MY BF AND MOTHER!  Mohaha kanske ska till skolan imorgon. Beror på hur jag mår. Kanske blir halv dag eftersom jag inte är prima ikväll. Jag och Mandi planerar praktik i Linde för att kunna meeta the boys i Linde liksom. Nej nu ska jag sluta skriva och sova. GODNATT OCH JAG HOPPAS NI ALLA SOVER GOTT OCH INTE BLIR HEMSÖKTA AV NÅGRA STORA OCH HÅRIGA MORÖTTER MED SVANS haha patetiskt. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: