DetDuInteVisste <3

2013-01-15
22:59:39

Schne bild.
Nu har jag plattat håret å duschat. Hämtat vatten å lagt mej bredvid en snarkande pojkvän. Haha han är så söt när han sover så det är inte klokt haha. Tänkte lägga in en bild men kom på att det blir schne men jag älskar bilden så ni får den ändå.


Schne som sagt men älskar hamster kinderna haha. Älsklings keps på huvudet också.



Här har ni en rak bild på mig bara för att jag orkar lägga ut. Jag är egentligen lite trött men jag kan inge sova. Det bara rusar i kroppen på mig så jag blir ju nästan galen. Ska se om jag ska skriva av mig lite. Det är nog dags att skaffa mig en dagbok igen. Det tränar även upp min stavning och koncentration igen.
Nu ska jag försöka sova. Skriver nå mer om jag inte kan sova. Godnatt. PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: