DetDuInteVisste <3

2013-07-31
23:28:00

A dream for the weaker.
Ja nu äre så allihopa att jag är nu hemma igen efter ca en månad bosatt hos älskling, både tråkigt å skönt att komma hem menmen. Imorrn drar jag till Norrtälje och sen på måndag blire Stockholm med morsan. Det var väl därför jag åkte hem haha. Alla fall så sitter jag nu här hemma framför min älskade datorn och bloggar lite smått medans jag lyssnar på Nomy, min nya favorit! ♥ Nyss spelar Wow med älskling, gick väl så där, haha är kanske för trött för det just nu, + att jag måste köpa med en datamus... hatar verkligen att spela Wow på bärbar dator...
 
Aja ska väl berätta att jag har vart i Wadköping med Kitty och hennes systrar och sen Felix och Felicia såklart, myst ute i skogen med Felicia, Mamma, Magnus och Felix och hundarna såklart. Det var riktigt mysigt. Sen har jag och älskling spelat väldigt mycket Wow, RB och GTA, haahahah! Sen har det vart mycket mys och film och sen lite moppe åkning och nån promenad. Inte orkat gjort så mycket eftersom det vart så varmt. Var även i Örebro med mammsen och Älskling. Sen en sväng till Linde med mammsen också. Blir väl bio nästa vecka med älskling hoppas jag på.
 
Nej ska upp tidigt imorrn så jag ska väl stänga ihop datorn och gå och borta gaddarna. Hoppas det blir bloggning i Norrtan sen för jag måste få igång bloggen igen. Jaja blir nån bild sen blir det GODNATICH! PUSS
 
 
When I see you i want to cry. 
 
 
Jävlar vilken god sommarfrukost det var ;)
 
 
Hade mys med Kitty och Felic igår ;) haha 
 
 
Solade i flera dagar också MYS! 
 
 
Åkte till Örebro med älskling och Mammsen 
 
 
Färgade håret men blev ingen skillnad. Lovar att det blir skillnad nästa gång :D
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: