DetDuInteVisste <3

2013-07-08
01:09:14

Bästa födelsedagen på länge!!
Ja det var nog den bästa födelsedagen igår som jag haft på länge. Underbart folk, riktigt fina och roliga presenter och riktig go fika! Bada och chilla vid Poolen på Gräddhyllan hela kvällen igår och nästan hela dagen idag, hoppas man har fått lite bränna på sig. Tänk nu är jag tammefan 15 bast! Det känns sjukt hur fort tiden går. Känns som jag var 13 igår typ. Nej usch, alla växer så fort, hinner knappt med mig själv. Nej imorrn har jag som sagt moppe provet. Läst ut boken idag och klarat sluttestet på datorn och en till repetition! lagom trött nu är jag också, blev inte mycket sova natten som var till idag men det var riktig go mat igår också, grillat och sen det bästa av allt, VATTENMELON!!! Haha jag bara älskar det!! Nej nu smsar jag med lille plutten min men ska snart sova om jag ska vara pigg till provet imorrn. Slut på batteri i datorn också så måste stänga av nu men GODNATT OCH SOV SÖTT ALLA UNDERBARA! PUSS
 
 
Innan vi åkte till Gräddhyllan igår så var jag å mamma på Ica, hon skulle till blomsteraffärn så jag och LuckyBoy chillade i bakluckan, Fan vad alla glodde hahahaha!!
 
 
Jag och min älskade hund på min födelsedag! Jag älskar dig Lucky! <3
 
 
Jag var även å fixade as fina naglar hos Evelina. As fina och as nöjd blev jag, Gelé naglar. En har lossnat men fixar nog den på torsdag. FINA VA??
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: