DetDuInteVisste <3

2013-07-15
23:57:00

Jag älskar er min änglar.
 
Emma Pettersson: Som en solstråle fördes du in i mitt liv när du började i samma klass som mej i sjuan. Kommer aldrig glömma vilken rolig morgon humor vi hade och alla underbara stunder med dej överhuvudtaget. Alla tårar, slag, krossade hjärtan, plåster, leenden, skratt, kramar och hemligheter vi har delat med varandra. Kärleken går och kärleken kommer men vänskap stannar för alltid och min kärlek och vänskap till dej är enorm! Du är som en syster, en ängel, min skyddsängel. Jag önskar du aldrig kommer försvinna från mig. Jag finns för dig i vått och torrt, ute sm inne och natt som dag. Vinter som sommar eller vår som höst. Spelar ingen roll, du kan höra av dig på vilket sätt som helst om det är något. Känslan av att jag kan förlora dej, NEJ jag vill inte ens veta av den känslan. Jag älskar dig syster, BFF och allt vackört som går! 
 
Karin Eliasson: Stjänan i mitt liv, alltid en gla' prick. Du får mig alltid att skratta. När du kom in i våran klass i åttan så visste jag knappt vem du var men nu kan jag dej nästan utantill. Du var som den sista pusselbiten i mitt liv för att alltid skulle bli alldeles perfekt. Alla skratt, galenskaper, killar, röjningar, tårar och sönder slagna hjärtan. Vi slumpar tll det och gör nått, vilka galenskaper som helst gör vi. Alla våra Linde röjningar och Köppis röjningar. Vill aldrig förlora dig, förlorar jag dig så brister allt annat också. Gråter den ena så gråter den andra och skrattar den ena så skrattar den andra. Det är så svårt att beskriva dig för ord räcker inte till. Är det nått som hänt så kan du alltid plinga till mig eller om du bara vill prata. Vilken årstid som helst, vilken tid som helst! Ja som sagt NÄR SOM HELST! Jag älskar dig syster, BFF och allt vackört som går!
 
Svenné och Lassé: Jag älskar er gubbar! Ni får mitt liv att fungera. Tillsammans klarar vi allt. gud vad med dumheter vi gjort tillsammans. Så mycket galenskaper med ännu mer underbara och oförglömmliga minnen. Jag har äntligen hitta mina bästa vänner. Dom som jag kan lita på i vått och torrt. Dom som håller käft om allt, vad det än gäller. Vill aldrig förlora er gubbar. Hälsningar från en väldigt lycklig Janné!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: