DetDuInteVisste <3

2013-07-04
19:45:57

JAG ÄR SNART HELT OCH HÅLLET FULLBORDAD
Yes, snart är jag helt fullbordad. På måndag förmodligen. Då är man 15 bast, moppe kort (förhoppningsvis), datorn tillbaka och en underbar pojkvän. Ja det finns nog inget bättre än att känna ungdomen blåsa genom håret, vet att man har kärlek, familj och vänskap. Pengar är bara en bonus.
 
Som sagt så har jag moppe provet på måndag. FETT NERVÖS! Ska plugga lite snart. Klarat testerna på datorn och har lite å läsa bara. Sen är det klart. Sen får jag köra. Om jag nu klarar det men det hoppas vi på. 
Det bästa av allt innan provet, JAG BLiR HELA 15 BAST PÅ LÖRDAG. Två jävla dagar kvar sen är man 15, köpa energidryck i högar blir det då haha. Kommer nåra vänner på kvällen men vuxenkalaset blir på eftermiddagen. Starffmyndig, Byxmyndig, Energidrycksmyndig, Moppemyndig, ja nästa som står på listan är ju Övningskörningsmyndig och Alkoholmydig ;) haha ja nu var jag väl rolig, inte så långt kvar till min lilla sötis blir 18. 
 
Jaja, har just städat lite, visste inte att det var så dammit!! Mamma bakar lite kakor och det gör förmodligen mormor också för det skulle dom göra till mig tills på lördag. Dom som är så snälla eller vad? Sen blir det lite plugg och käka sen datorn, kanske städa lite till och sen slagga.
 
Har som sagt inte bloggat på as länge. Jag  har sovit hos älskling, utan dator, sen i fredags förra veckan. Kom hem igår och orkade inte blogga då haha, men nu har tyvär han åkt hem så jag fick lite tid över att blogga eftersom jag vill uppdatera mig lite. Jag och Felix har bärgat hö hos Tina och Ulf, Fiskat, Badat (mitt första dopp i år *ASSTOLT*), käka pizza, åkt moppe, vart med Algot, Lamu och Linnea, barnvakt, vart vid kalkbrottet, grillat, gått från Storå till Hytta och sen massa massa film haha. Mysigt har det varit, kul har jag verkligen haft. Han sov hos mig från igår till idag och då har det bara vart film och pratstunder. * I LOVE TALKTIMES* Alla fall så är det 1 månad idag. *KÄR* Haha inte så as mkt men känns som vi känt varandra i hundra år, allt känns bara så underbat. *LER*. 
 
Jaja jag ska väl plugga å käka nu. PUSS
 
Bärga hö.
 
 
Mys i älskling tröja 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: