DetDuInteVisste <3

2013-07-17
20:26:00

Känns som man har flyttat :s
Voj voj, känns nästan som att man bor mer här i Storå än i Koppis ju. Jag spenderar min tid mer här och Hytta än i Koppis ju. Det är väl för att det är så tråkigt i Koppis och här finns det alltid nått att göra ju. Älskling och dom kommer hem imorgon kväll så jag är väl kvar imorrn kväll också. Just nu så sitter jag i deras soffa med Baloo på ena sidan och Lucky på andra sidan haha. Moster och hennes barn har varit här idag och badat och solat och myst allihopa. Mamma kom även på slutet. Jag och Sebben spelade lite biljard och sen var dom tvungna att åka hem. Jag har även vart till tempo, blev tvungen att köpa toapapper och hundmat till Baloo haha. Ingen mjölk fanns det heller haha. Funderar på vad jag ska äta, tror jag är så onyttig och tar mig en kebebsallad eller kebebtallrik haha. Orkar inte laga nått själv idag haha. För lat för det, det har varit så förbaskat varmt och sen har jag varit lat hela dagen lång haha. Skönt ska det bli att sätta på en film sen och mysa ner sig under täcket med grabbarna grus och en godis skål! Riktigt mysigt! Nej nu är det bäst jag drar till Pizzeria Kungen innan det stänger. Jag bloggar lite senare. PUSS PUSS!
 
 
Baloobiz :D
 
 
Jag saknar min älskling <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: