DetDuInteVisste <3

2013-07-15
23:32:49

Maraton bloggning, eller inte! FAN FÖRLÅT!
Okej, okej förlåt att jag inte har bloggat på jätte länge. Jag har verkligen haft fullt upp haha. Typ inte vart hemma ett jävla skit ju, nästan så jag skämms. Inte bloggat sen i söndags för EN VECKA SEN! Ojoj, det såg jag nu fyfan! Ska alla fall ta och passa på att berätta att jag har klarat moppe kortet! YEAH! 61 av 65 på provet så det gick skit bra. Så himla lycklig så nu är jag ute och glider på min skönhet nästa hela tiden haha.
 
Alla fall så i tisdags tror jag det var så drog jag te älskling på eftermiddagen, till Hytta blev det då och sova där. Träffa även Iduz och Martin då. Sen Onsdag så blev det att sova där igen. Minns inte riktigt vad vi gjorde haha. Jag har så dåligt minne ... menmen sen på torsdag drog vi hem till mig för att fira min namnsdag. Ellinor dagen var det i Torsdags som sagt och Ringmor och mormor och morfar kom hit också. Sen sov vi här hos mig den natten.
 
Sen på fredagen så blev det att dra till hans far och grilla, bada och mysa riktigt mycket. Har nämligen blivit ''skötare'' på Magnus moppe (Felix farsa) så jag får alltid låna den när jag är där. Så Algot kom också, vi åkte till Kalkbrottet och badade. Juste vi va vid Kalkbrottet och badade i Onsdags så var det haha. Alla fall så i Fredags då badade vi där och sen drog vi tre till Karins moster och badade Jacuzzi. Fan vad härligt det var, mys med vänner och älskling i en Jacuzzi som det var 35 grader varmt i.
 
Sen i lördags så blev det mest massa mys hemma, visst lite moppe åkning också men annars massa mys. Sen igår, söndag så åkte min lilla älskling till Kiruna för att bestiga Kebenekeise. Visst kul för honom (men jobbigt) alla fall vad det ser ut som på fb så verkar han ha kul med sin far och hans fars kompis men jag saknar han som fan! Aja, måste klara mig utan honom till typ fredag, får alla fall låna moppen och lite så.
 
Igår när dom hade åkt så var jag och Felicia (Felix lillasyster) och Baloo (hunden) helt ensamma. Vi hade det jätte mysigt. Åkte massa moppe alla fall, sen badade vi och basta. Felicia fick bada Jacuzzi hos Karin och sen vart det massa mys framför film med göööördis! Sen idag så var det bara å käka lite och sen gick jag ut med Baloo och sen kom Kitty (Felix mamma) och hämta både ungen och hunden så då blev man helt själv på Gräddhyllan. Medans jag väntade på mamma så städa jag lite och vattna blommer och dunka musik. Riktigt mysigt så blir nog att dra dit imorgon också hade jag tänkt. Leka lite med Baloo, bada och basta kanske också. Ja alla fall nu har ni fått en riktigt uppdatering.
 
Jag ska försöka blogga oftare nu när jag ha internet vart som helst. Ja nu så har alla fall mina kusiner kommit till koppis så jag har nått å göra medans älskling är borta. Var ute och åkte med Sebbe för nån timme sen. Riktigt mys och sen träffade jag emmssi en snabbis. Nu är jag alla fall hemma och lyssnar på Felix Spotify lista haha. Riktigt intressant vad han lyssnar på ahhah! Ja ska nog sova nu, har sovit dåligt i flera nätter nu. Sova bort tiden vill jag göra så hjärtat mitt kommer hem fortare. Ska försöa blogga imorrn. PUSS OCH GODNATT!!
 
Fick stå å vänta på tåget med Felicia på moppen..
 
 
Älskade Karin sen i Fredags när vi badade Jacuzzi! haha! :D
 
 
Jag och PGO:N haha, Magnus moppe. När jag är ute och glider men där väntar på att Felix och Algot ska bli klara för att åka till Kalkbrottet.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: