DetDuInteVisste <3

2013-07-18
20:32:14

NU ÄNTLIGEN!!!!!!
Yeah, äntligen så har älskling kommit hem. Känns så underbart att ha honom hemma igen. Känna hans doft och hans beröring. Ååh underbart mohahah :* Jaja, blir en liten film kväll här i sängen med älsklingen och Lucky bubben. Just nu är min dutti pojk iväg å handlar och jag ligger här och chillar med musik och Lucky. Morsan åkte nyss härifrån. Hon var här och lämnade lite grejjer och hälsa på. Inte gjort mkt idag förutom att njuta av närheten av Felix. Legat i sängen och degat, käkat lite och sen inte så mycket mer haha. Häckat i soffan typ. Haft ont i magen och mått illa hela dagen.. smått med huvudvärk då och då. Bara jag inte blir sjuk menmen det är väl värmen som tar kål på mig. Btw så sola jag nån halvtimme eller vad det var. Aja nu ska jag nog lyssna musik och se om jag ska skriva en till del av '' Det är som poker och jag måste satsa nån gång'' var så länge sen och måste få lite mer ner skrivet. Ja vi hörs väl. Ska försöka blogga mer sen. PUSS
 
 
Ps: Jag har dåligt internet drf ingen bild :(
 
 
 
 
Jag fattar inte att du svek så. Gick bakom ryggen. Varför sa du inget?
 
Vad ska jag göra? Jag är liv rädd. Du säger att jag inte ska oroa mig men är det för tidigt? Är det lämpligt. Min vilja är stark för detta, men är din det?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: