DetDuInteVisste <3

2013-06-16
17:22:30

Beacuse we can
Yes, nu har Magnus och Felicia vart här och fikat och älskling åkte hem med dom också. Mysigt var det och det har varit mysigt hela helgen. Sov hos älsklings mamma Kitty i fredagskväll och sen hem igen på lördag för att sova här. Vi har inte gjort mycket. Käka god paj, kolla film, myst, vart lite på byn, ut med hunden och inte så mycket mer. 
 
Dåligt väder nästan hela helgen så har ju blivit mycket inomhus. Just nu lyssnar jag på musik med mammsen och smsar lite med Lilly och Kikar med Lundell, inget annat för mig liksom men det är skönt ändå, liksom att veta att jag inte ska upp till skolan imorrn heller. Kanske ska åka å hämta moppen imorrn *ÄNTLIGEN* haha längtat som fan och så måste jag köpa delar och grejjor. Jag har just krivit önskelista som ni ser här. 
 
 
Sen var man inte Linde igår med älskling och Karin, träffade Christine och Ida också. Måste verkligen hitta på någe med lille Ida. Ja vi käkade bara på Jalla Jalla och inte så mycket mer. Rasmus kom en stund och lika så gjorde Viktor. Det var alla fall en underbart fin solnedgång ska ni veta, alla fall därifrån vi satt.
 
Nej, funderade på om det fanns nån som vill gymma med mej idag men tror fan inte det. Kanske blir skogen med mammmsen och Lucky.  Vet inte riktigt, menmen blir att ta en tupplur om en stund för att man är så jävla as trött. Lyssna på musik å bara sova, det är livet! Önskar bara att min egna dator kunde komma tillbaka. Bloggar ju och sånt från min kära mors dator. JAG VILL SPELA LOL! Aja skit samma ska gö nått annat nu. PUSS
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: