DetDuInteVisste <3

2013-06-09
15:25:44

Chasing cars
Jasså minsann, nu är sjuk fia framme igen, fick åka hem mitt i natten från älskling för att man hade så förbannat ont i örat, svullen i halsen å huvudvärk. Grät av smärta. Nej fyfan, kunde knappt prata eller röra munnen över huvudataget, hade så förbannat ont. Kunde inte sova hos Felix heller därför fick jag åka hem så jag sov i min egen säng, själv tyvär... Menmen när jag väl kom hem så somnade jag alla fall tillslut och vaknade igen vid 12 nånting. Sov resten av natten och hade inte lika ont när jag vakna. Nu känner det lite, mår lite illa och huvudet värker lite och man är väl lite svullen fortfarande, blir nog att stanna hemma imorrn tror jag, eller ja vi får se. 
 
Nu sitter jag hemma vid datorn och just skapat en ny Spotify lista Mys musik <3 så checka den och följ, jag älskar listan för så mkt blandat och bra. Lagom bra mys musik till sånt här äcekl väder som det är ute nu. Usch hagel, sol, regn och åska om vart annat hela tiden. Har alla fall vart på Lådan å handlar BP så man klarar sig väl, lite glass å mandariner sen å livet är gött förutom att man saknar älskling menmen. JAG SAKNAR MINA VÄNNER, vart utan dom i flera dagar nu så får väl ut å hitta på nå med dom när jag blir frisk. Blir att kolla skräckis sen tror jag bara för att jag måste, typ beroende av musik och skräckfilm haha. Jaja nu ska jag redigera lite bilder som ni får här. Så ni får ha det så gött så länge så bloggar jag senare sen. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: