DetDuInteVisste <3

2013-06-05
11:57:51

Give you all my love.
Tjenare allesammans nu var jag här igen för att blogga lite och jag har fått nå fel och skriver tjenare hela tiden haha. Alla fall så var jag i Ludervika med cafegruppen igår. Käkade as mkt på donken för det var ju gratis liksom, sen chillade runt lite och kollade när dom andra badade. Sen fick man en hundring och Lill betalade så jag och Emssi kunde åka hem tidigare och då drog jag med tåget direkt till Storå för att träffa Felix. Vi låg och lekte med han sängar igen haha, sen så borstade vi Baloo (hans hund) och sen var vi lite sociala med hans far. Tyvär åkte jag hem sen.. menmen fick tid med Lucky när jag kom hem och det var liksom evigheter sen. Mamma kom hem halv 12 och då hade jag kollat två filmer och väntat på henne haha. Sen la jag mej å vi sa godnatt. Idag då så stannade jag hemma för hade sömnbrist och sådan huvudvärk så det fanns inte. Nu har jag sovit en stund till och det känns bättre men orkar verkligen knappt göra något än att sitta inne. Så jag dunkar lite musik och väntar på att Felix och Robban ska komma och hålla mig lite sällskap. Skulle egentligen vart med på skolafesten men den är löjlig och sen hade jag verkligen inte krafterna till det. Usch så trött jag är fyfan. Jaja nu är det inte många dagar kvar till Skolavslutningen å då får ni en bild på min underbara outfit haha. Jag bara älskar skorna *heart* menmen nu ska jag kanske göra lite mat åt mig för jag åt frukost vid 7 så är ganska hungrig nu. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: