DetDuInteVisste <3

2013-06-27
14:36:30

Göteborg resa i sommar?????!!!
Nån underbar människa som vill åka med mig till Göteborg eller nått i närheten? Jag måste bort ett tag från denna lilla byhåla. Usch det är så tråkigt. Ser samma människor dag in och dag ut. Samma skvaller varje dag. Alla känner alla, alla vet vad alla gör. Nästan alla är släkt med alla. Man får typ aldrig ha ett privatliv. Okej jag kanske klagar lagom mycket men det är så det känns ibland, jag skulle verkligen behöva miljöombyte ett tag nu. En vecka eller något sånt. Nån som lånar ut ett rum i närheten av Göteborg? :* Haha nej nu lyssnar jag på lite musik, jag har nyss diskat och käkat. Royald åkte hem för en timme sen så nu är det bara jag och min lila buse kvar. Fast ja så busig är han inte för att förtillfället sover han haha! Snapchattar lite smått med Lilly eftersom vi har så tråkigt. Lyssnar på Roffe Roff och gungar smått. Funderar på att sova en stund nu. Ja det gör jag nog, GODNATT EN STUND: PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: