DetDuInteVisste <3

2013-06-07
11:16:38

Happy girl here!
Jajjemän, lycklig är ordet för hur jag är just nu. Gullefjun är min och hade en underbar dag igår med Gullefjun och Noris! Fotograferad mycket så kmr väl en bild eller två. Alla fall idag är jag hundvakt åt Royald och Lucky, ska väl kanske dra å bada med dom i rydbergsdal sen eller nått. Karin kmr la hit sen också. Gullefjun åkte hem idag tyvär menmen får väl se han nästa vecka eller nått men jag saknar han redan. Ska nog snart prova klänningen som jag ska ha till skolavslutningen så kanske den kommer upp på bloggen eller så kommer det efter avslutningen. Jaja, längtar som fan efter sommarlovet och då kan man tillbringa så mkt tid med alla underbara människor! Detta sommarlov ska jag bara leva livet och göra det jag vill. Fyfan är ju så lycklig så skulle kunna skriva en roman just nu men jag orkar typ inte för sov typ 5 timmat inatt haha så det är väl bra med det och men har ju en hel helg att ta igen nu. Lång helg är fan underbart, jag tycker att dom här dagarna mellan helgerna är bra onödiga haha. Nej ska lägga upp nån bild nu och sen prova klänningarna innan Karin kmr. PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: